lørdag 17. juli 2010

Bilder fra Oslo turen..


Okei, nå kommer bilder og oppdatering for hva jeg gjorde i Oslo! :)

Mandagen: Når jeg landet, kom tante og onkel å hentet oss på flyplassen, for jeg tok fly med søskenebarna mine! :)
Da spiste vi kveldsmat, og slappet av.
Så satt jeg og tante og spilte wii til det ble sent! :)

Og da jeg skulle ringe og si natta til kjæresten min, merket jeg at det lynte og tordnet!
Jeg og tante ble stående på verandaen i en time for å se på lynet, det var helt fantastisk fint å se på. Skulle ønske jeg hadde bilder av det! :)

Tirsdagen: sto tidlig opp og ble hentet av mammaen til Trine og Trine. Vi dro til toget, og tok toget inn til byen. Der var vi å gikk i flere timer, spiste lunsj på en kina resturang, var ute å utforsket Oslo og shoppet.
Så tok vi toget til Strømmen storsenter, men da hadde begge to så vondt i fotene pga. skoene så det senteret gikk vi fort igjennom!
Så tok vi toget til lillestrøm, der gikk vi den omveien. Begge to helt sykt vondt i føtterne!
Så der gikk det også ganske kort tid før vi ringte Mona(mammaen til Trine) og hun kom å hentet oss!
Når jeg kom hjem tok jeg boblebad, hadde fire awesome blemmer pga. skoene mine! Det gjorde helt forferdelig vondt! :(

Onsdagen: Da dro vi tidlig på tusenfryd, brukte opp masse av dagen der og når tiden begynte å nærme seg tok vi bussen inn til byen igjen. Og derifra tok vi toget hjem.
Jeg og tante dro da til neste shoppingsenter, men der fant jeg heller ingenting interesangt! :)

Torsdagen: Da sløvet vi bare før jeg skulle dra, og var innom ikea.
Så dro vi tilbake, og jeg fikk pakket og gjorde meg klar til å dra på flyplassen! : )



Verden beste tante og onkel ! <3>
Meg på tusenfryd! :D

Aker brygge! :)

Var litt kult da, at den var formet som en lotus blomst! :)

Dette så litt koselig! :)

Dette minte meg utrolig mye om en plass i Tromsø, så jeg bare måtte ta bilde! :)

På aker brygge fant jeg dette, noe som minte meg litt om Tomasjordnes i Tromsø. Enig, ikke sant?

Nærmere aker brygge! :)

Haha, sånn så Trine ut en stund. Dette er da tatt når vi var på tur til aker brygge. Retard'et, ikke sant?
Haha, en av buss sjaførene spurte meg hvor gammel hun var! :D

Her leker jeg turist i storbyen! :)

Haha, når man er fra finnmark og ser dette i Oslo kan man ikke gjøre noe annet enn å ta ett bilde, og le høyt!

Her leker jeg turist igjen! :)

En til sånn mann som står der hele dagen! :)

Måtte bare ta ett bilde, og leke turist i storbyen! :)

Trine og voss flaska på cafè! <3>
Tror dette må ha vært verdens beste is kaffe, jeg ble helt seriøst forelsket!
Og nå er jeg nesten kinda avhengig av iskaffe, skulle bare ønske de hadde sånne gode is kaffer i Tromsø! :D

Sjekk dette, politiet har en egen camping bil! : )

Haha, ennå en sånn mann! :P

Så det er her de sitter og filmer på morgenen når det er nydelig vær! :)

To jordbær fast i ett, akkurat som meg og bestevenninna mi! <3>
Trine og den nydelige jordbæren! :)

Sjekk de store nydelige jordbærene, de var sikkelig gode! :)

Denne t-skjorten var sikkelig kul! :)
Synes sånne folk er ganske latterlige, som står sånn hele dagen og prøver å samle inn penger!


Her er meg på tusenfryd! :)


Meg og Trine på tusenfryd, det var awesome! :)



Sjekk den butikken vi var på, den ligger på grunerløkka! :)
Den var pretty awesome! :)


Trine, bestevenninna mi for alltid <3>


Her står jeg og Trine å vurderer om vi skal gå opp til slottet! :)

Meg på verandaen i oslo! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar