onsdag 7. juli 2010

Ny blogg:

Idag lagde æ meg ny blogg, fordi bloggen min på blogg.no ble fucked up!
Istede for å ordne på det, så lagde æ meg heller ny!

Etter oppfordring fra ho Marita lagde æ meg en ny blogg her.
Du burde sjekke ut bloggen hennes! Den e awesome!

Nu sitt æ å prøve å finne ut om æ kom meg inn på skole, eller om det blir lærling til neste år. Æ vil ikke være lærling i det hele tatt! Og æ må ærlig innrømme at det nye opplegget med minID e litt for tregt!

JESS, æ kom inn på påbygging. Æ e overlykkelig, og nu skal æ rydde vidre.. Hadebra! :D

3 kommentarer:

  1. Så flott at du slapp lærlingsår! Men blir du da å gå på Breivika? :/ Blir ikke å gå på skole, men altså, Breivika e jo kjip. Trur æ.

    SvarSlett
  2. Marita: Æ skal gå på breivika, uansett! :)
    Både ho Marthe og ho Maria kom seg inn! :)

    SvarSlett
  3. Så trekløvern forblir i enda ett år med nye omgivelsa. Det vakkje verst!! :)

    SvarSlett