mandag 12. juli 2010

Har som regel aldri vært flink på avskjed..



Men i går skulle æ gjøre ett forsøk, men det ble helt ødelagt.
Siden æ reise til Oslo i dag, skulle æ virkelig kose meg med kjæresten i går. Vi skulle bare slappe av, være med hverandre, se på fotball og spise lasagne!



Men, dagen ble heller sånn:
Vi sto opp, han spilte play station, æ satt på dataen, så var det litt tv seeing og litt tulling, men var ingenting å se på, så vi gikk og la oss igjen, og sto opp halv 6. Da var han i sikkelig dårlig humor, og det er tungt! Så han satt bare å så på tv, ble nesten ingen mussing eller noe! Og det er trist, spesielt når du vet at du ikke får sett han på en liten stund igjen! :(
Så lagde vi middagen ilag, men ingen av oss var noe sulten, så det var nesten bare litt bortkastet.
Midt i kampen kjørte han ut en tur, var innom bestemora hannes og hos en kompis. Og kom tilbake med sikkelig godt humør, men da er det kanskje litt sent, for klokka var nemlig halv 11 :(
Så vi så ekstra omgangen med fotball, Spania vant! Gratulere så masse! :D
Så musset vi litt, og jeg var litt smålig irritert siden hele dagen ellers hadde blitt så fucked!
Så jeg begynte å vaske kopper, når jeg da hadde litt igjen, så sa han at han bare måtte gå å legge seg! Så han gjorde det, jeg ordnet litt småting og gikk å la meg med han. Men stemningen var dårlig, og når han var sovnet sto jeg opp igjen. Satt våken en halv time, før jeg gikk å la meg.

I morrest sto han da opp, jeg sto opp.. Han ordnet seg til jobben, og når han skulle dra var det bare to muss, og kos deg masse i Oslo!
Men æ sa bare at han ikke måtte finne på nåt tull mens æ va borte, han sa da neeida, hehe..
Hade! Så dro han på jobb! FML! :(

2 kommentarer:

  1. For en tufs... gjør som æ sa, kos dæ masse i Oslo. Ikke tenk på han og så får dåkker heller bare ordne opp i det når du kommer hjem. Han kommer til å savne dæ. Kanskje til og med innse kor dum avslutning det her va.

    SvarSlett
  2. Jaa, håpe på det! :)

    SvarSlett