fredag 9. juli 2010

Æ har faila som husmor! :(

Både i går og i dag morrest fikk jeg følelsen av at jeg har faila litt som husmor, på flere punkt!
Og jeg som syns jeg virkelig gjør en god jobb! :P
Men det kommer seg, jeg er jo bare 17 år. Ogjeg syns jeg gjør en awesome jobb!

Ellers i dag har jeg faktisk sovet til halv 12, og det er det lenge siden jeg har gjort. Selv om jeg var våken fra halv 8 til halv 10. -.-

Prøver ennå å lete etter kamera ledningen, som jeg mistet under flyttingen eller russetiden. :/
Jeg leter også etter den eksterne harddisken, så jeg kan finne litt mer musikk og ha på Ipoden før jeg drar til Oslo på mandag.

Q: Hva skal du i dag?
Q: Har du noen musikktips?

1 kommentar:

  1. Det e rett og slett en skandale at du ikke finn den ledninga... æ har venta uur på å se håre ditt. Koffer har du faila? Du må altså skrive mer enn det. Hvertfall om æ skal si min mening.

    Urettferdig at du skal til Oslo. Har drittlyst å dra tilbake dit æ også...

    Har dessverre ikke stort til musikkforslag, tvile veldig sterkt på at du vil like det æ høre på. Høre nemlig på musikk som e helt i fra sner 70/80 tallet... blæ

    SvarSlett