mandag 12. juli 2010

Jada, nesten ferdig! :)

Da va man nesten ferdig pakka, mangle bare å sjekke igjennom en gang til. Putte oppi noen støvler søskenebarnet mitt skal ha med seg, og sjekke om det er plass! :)
Oioi, nesten så jeg glemte at sminken og de andre tingen også skal inn dit! Det hadde vært krise!

Fikk i allefall ryddet kjøkkenet og stua før jeg dro, så da kan jeg dra med god samvittighet! :)
Så har jeg vært ute og shoppet litt sminke, sokker og en toalettmappe med mamma!
Har også sminket meg ferdig, mangler bare og bytte klær og ordne håret.

Så da er det off to Oslo! :) Jeg gleder meg som bare det, men trist og reise fra kjæresten <3

Ble også tilslutt ferdig med det store musikk prosjektet mitt.
Alt startet med at jeg måtte ha ny musikk på Ipoden min, og jeg fant ingen kabel. Så da ble det ingen ny musikk og ikke strøm!

Derfor måtte jeg få det over på telefonen min, som igjen ikke har data kabel. Så jeg gjorde slik:
Sony Ericsson koblet til dataen, overføre musikken dit, sende sangene fra sony ericsson og til samsung telefonen min. Dette var ett stort prosjekt, som tok evigheter. Var sikker på at jeg kom til å bli 70 før jeg var ferdig!

Kos dere den her uka, blir nok lite blogging fra min side.
Men se det positive i det, for jeg har funnet kameraledningen min. Tror jeg. Og jeg tar med kameraet mitt! :)

3 kommentarer:

  1. This I like very much, yees!!

    SvarSlett
  2. Vi får kanskje stellebord i dag! Ja, det hadde vært fint om babyen kom snart! æ blir tullat av å vente.... lure så jævlig på kordan han ser ut!!

    SvarSlett
  3. Marita: Åhh, æ åsså.. Æ e så nysgjerrig! :D
    Men det e ikke så lenge igjen! :)

    SvarSlett