onsdag 14. juli 2010

Oslo..

Ett kjapt blogginnlegg, bare for å oppdatere litt! :)

I går var jeg og Trine på shopping i 8 timer. Vi tok toget inn til byen, og gikk rundt og vandret. Det var hærlig! :)

I dag var vi på tusenfryd, og en tur på aker brygge! :)

Har heldigvis tatt masse bilder, og skal skrive mer utfyllende når jeg kommer hjem! :)

Må ærlig innrømme at jeg savner kjæresten min, og i morgen får jeg sove med han igjen! Det skal bli hærlig! :)

Nå skal jeg være mer sosial, og mindre sosial på nett! Må jo nyte varmen før jeg drar hjem til det kalde troms..

Peace and love Susn<3

2 kommentarer:

  1. Glede mæ til å se bildaa! Å du har sikkert en tufs som glede sæ til å få dæ hjeem! Håpe du kose dæ skikkelig! <3 yeh

    SvarSlett
  2. Batman: Æ har tatt mange bilda, som æ legg ut på bloggen.. Har tadd det så du får see! :)
    Ja'a, han gjør det. Og æ glede meg til å komme hjem til han! :)

    SvarSlett